OM 8 DAGER

sitter jeg på flyet på vei til New York. Om 11 dager sitter jeg på flyet til California der jeg skal tilbringe de 10 neste månedene av mitt liv.Jeg har faktisk ikke blogget noe om dette, jeg vet ikke hvorfor, men så har jeg jo egentlig ikke blogga så mye i det siste heller da. Anyway, jeg skal på utveksling til California det skoleåret som kommer nå, jeg kommer til å få oppleve så mye, ha både positive og negative opplevelser. Jeg kommer til å savne så mange, men samtidig kommer jeg sikkert ikke til å ha lyst til å reise hjem igjen om 10 måneder. Åh så jeg gleder meg og gruer meg på en og samme tid.

Jeg kommer til å ha et mye bedre bloggår nå forresten.

26.07.2013

RHODOS DAG 4: Lindos

Heihei!
Nå bærer det snart ut på tur igjen, men først vil jeg fortelle litt om gårsdagen. Hadde det helt greit, savner å ha noen venner å sole meg med. Florida </3
Vi var først på den samme stranden som i går, kan jo ikke navnet på stranda da. Men det får bare gå. Etter vi var på stranda tvingte mor og far oss med til en by som heter Lindos. Det var en fin by det, men alle som var der hadde dusja og hatt på seg finfine klær også går vi der svette, varme, uten sminke, nesten ikke klær og med sandete ben. Det synes jeg var kjempegøy... NEI. Og ikke nok med de, far tvingte oss til å SPISE middag der mens vi først var der. Dustefar, jeg følte meg skikkelig utilpass. åh.

Det er også geiter her OVER ALT. Jeg kødder ikke.

Her ser dere altså Lindos.

Hehe, endelig noe positivt i innlegget, IIIIIS. Hehe kødda isen var faktisk så vondt at jeg kastet den. Heia positive innlegg! :-D

08.07.2013

RHODOS DAG 3: Butterfly Valley

Heihei!
I går leide vi bil så nå har vi bil i 3 dager så vi får kjørt litt rundt og sett mer enn bare bassenget ved hotellet! Vi skulle til en strand på andre siden av øya, liksom tvers over. Og på vei dit kom vi over noe som het Butterfly Valley oppe i fjellene. Vi gikk inn og det var så hyggelig der! Butterfly Valley er en "sommerfuglpark" på en måte. Sommerfuglene er ikke buret inne, de kan fly fritt hvor de vil, men Butterfly Valley er stedet der sommerfuglene trives best så de holder seg der tydeligvis. Vi kjørte videre til stranden og den var såååå mye finere enn stranden litt nedenfor hotellet. Kjipt at det ikke var bølger der da, det hadde gjort stranden komplett og jeg hadde satt prikken over i'en. Heh.

Altså de greiene på det treet her er sommerfugler.

Altså det er vanskeligere å ta bilde av sommerfugler enn man tror. Det her er ett av MANGE forsøk på å fange sommerfuglen i fokus.

Som dere ser er det ikke bare sommerfugler i Butterfly Valley, men også salamandere (?) og utrolig nok krabber i den lille bekken som renner nedover hele området.
Man går på sånne stier eller veier som er utrolig sjarmerende, steintrapper og steinsti, det er ikke lov å gå over gjerdet forresten. Butterfly Valley slynger seg langt oppover i fjellene aka et par kilometer.

Seeeeee så lyst hår jeg har fått!!!!! Jukser litt da, bruker sånn blondineshampoo og balsam, hehehehe.

Nå må jeg løpe fordi, heh vi skulle sitte i bilen og dra for et kvarter siden. Bloggen er viktigere vettu.

HVOR BEFINNER DU DEG NÅ OG HVA GJØR DU?

07.07.2013

Rhodos dag 1 og 2

Heihei!
Nå har vi vært to dager her på Rhodos og det er helt ubeskrivelig hvor deilig det er med sol og varme! Vi har ikke gjort stort annet enn å spise og ligge ved bassenget. Var en liten tur på stranda i går men den var rett og slett helt forferdelig. Solsengene var kun til de som hadde hotell rett ved stranden og det var umulig å ligge rett på bakken siden det er rullesteinstrand. Men pyttpytt har det helt supert uansett :)

Ble helt sinnsykt solbrent på den flekken der på halsen første dagen, gjør dritvondt!

Også møtte jeg flotte Rakel som jeg var på språkreise med og en venninne av henne! Utrolig koselig å være med de!

Er noen av dere på Rhodos?